• English
  • Ελληνικά
  • English
  • Ελληνικά

Ο Δρ Luke Prodromou στο New York College Θεσσαλονίκης

Δευ, 03/20/2017 - 17:16

«Δάσκαλοι ή εξεταστές; Μία δημιουργική προσέγγιση στην προετοιμασία μαθητών για εξετάσεις» από τον Δρ. Luke Prodromou στο New York College, Θεσσαλονίκη

Στα πλαίσια των Δράσεων (Φόρουμ Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας) του Τμήματος της Αγγλικής Γλώσσας και Διδασκαλίας του New York College, Θεσσαλονίκης, ο Δρ. Luke Prodromou έδωσε σεμινάριο στο οποίο εστίασε στην ανάγκη για μία δημιουργική προσέγγιση στη προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις γλωσσομάθειας. Η προετοιμασία για εξετάσεις δεν πρέπει να υπονομεύει την προσπάθεια του δάσκαλου να διδάξει. Η ομιλία άρχισε με τον προσδιορισμό της διαφοράς μεταξύ «εξέτασης» και «διδασκαλίας». Η «εξέταση» εστιάζει στις αδυναμίες του μαθητή και είναι μία ατομικιστική και ανταγωνιστική διαδικασία ενώ η «διδασκαλία» βασίζεται στις δυνάμεις του μαθητή και είναι συνεργατική και υποστηρικτική διαδικασία σημαντική για την μάθηση. Επίσης εστίασε στην «συγκαλυμμένη εξέταση» που αποτελεί αρνητική αντίδραση στην διαδικασία της προετοιμασίας των μαθητών για εξετάσεις (negative washback effect) κατά την οποία ο καθηγητής υποσυνείδητα αντί να διδάσκει εξετάζει. Μέσα από ένα διαδραστικό workshop, με την ενεργή συμμέτοχή του κοινού, ο Δρ. Luke Prodromou ενέπνευσε τους συμμετέχοντες προτείνοντας τεχνικές με τις οποίες η προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις μπορεί να είναι δημιουργική και αποτελεσματική.

 

Το Φόρουμ Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας του New York College Αθήνα & Θεσσαλονίκη φιλοξενεί διακεκριμένους ερευνητές, εκπαιδευτές εκπαιδευτών και επαγγελματίες, προκειμένου να δώσει την ευκαιρία σε φοιτητές, αποφοίτους και εκπαιδευτικούς να μάθουν, να μοιραστούν και να αναπτύξουν πρακτικές διδασκαλίας που βασίζονται στην έρευνα.