ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

Μάρκετινγκ και Επικοινωνία


27 November 2018
Τζένη Παυλάκου
Μάρκετινγκ και Επικοινωνία

Η ειδικότητα Μάρκετινγκ και Επικοινωνία παρέχει στον σπουδαστή όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, προκειμένου να προωθήσει αποτελεσματικά τις υπηρεσίες στο σωστό target group και στον κατάλληλο τόπο και χρόνο. Προϋπόθεση επιτυχίας όμως για τον σύγχρονο marketer είναι αφενός να ικανοποιεί τις ανάγκες και επιθυμίες του πελάτη και αφετέρου να είναι σε θέση να προβλέπει / δημιουργεί τις μελλοντικές. Τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν τα στελέχη Μάρκετινγκ είναι:

  • Η εξωστρέφεια και η δημιουργία συνεργασιών.
  • Δημιουργικές δεξιότητες, ώστε να αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του πελάτη και να υλοποιεί την κατάλληλη στρατηγική προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών.
  • Εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα με τις μεθόδους του Digital Marketing και την χρήση των social media, η οποία στις μέρες μας χαρακτηρίζει την προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών.
  • Οργανωτικές δεξιότητες και δυνατότητες λειτουργίας σε ομάδες σε συνθήκες υψηλών απαιτήσεων και ανταγωνισμού.
  • Η δημιουργία κατάλληλων στρατηγικών διαφήμισης των προϊόντων/ υπηρεσιών, με έμφαση στα πλεονεκτήματά τους, τα οποία αποτελούν κίνητρο για τον υποψήφιο αγοραστή.
  • Η παρακολούθηση των αντιστοίχων στρατηγικών του ανταγωνισμού.
  • Σημαντικός είναι και ο τομέας των δημοσίων σχέσεων, όπου σε συνεργασία με άλλες εταιρείες και φορείς, εδραιώνεται το κύρος της εταιρικής ταυτότητας.
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων εταιρικής ευθύνης, με σκοπό την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων και βελτίωση της εικόνας της εταιρείας στο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Η στελέχωση του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας μίας εταιρείας με εξειδικευμένους επαγγελματίες αποτελεί βασική προϋπόθεση για την προώθηση των υπηρεσιών της επιχείρησης και την απόκτηση πλεονεκτήματος σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επομένως, ο φοιτητής έχει ανάγκη εξειδικευμένης εκπαίδευσης από έγκριτα πανεπιστημιακά ιδρύματα, τα οποία θα του δώσουν όλα τα απαραίτητα εφόδια για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών.

Οι σπουδές στις ειδικότητες του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας παρέχουν σημαντικές προοπτικές εξέλιξης σε διεθνές επίπεδο, ενώ είναι περιζήτητες στην αγορά εργασίας. Το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης είναι το σημαντικότερο εφόδιο που πρέπει να λάβει ο φοιτητής, προκειμένου να έχει μία επιτυχημένη σταδιοδρομία στον χώρο των επιχειρήσεων.

Τζένη Παυλάκου

Διδάσκουσα στο τμήμα Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Greenwich

NEWSLETTER
NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα & τις εκδηλώσεις μας!

Unsubscribe