ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

Πληροφορική και Εκπαίδευση στην Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση


03 October 2018
Dr. Ioannis Pandithas
Πληροφορική και Εκπαίδευση στην Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση

Η βιομηχανία αλλάζει ήδη το σχήμα σε ένα πιο αυτόνομο και ευφυές μοντέλο. Σύμφωνα με σημαντικούς παράγοντες όπως ο Bill Gates, ο Elon Musk και ο Jeff Bezos, το μέλλον της βιομηχανίας θα περιλαμβάνει την εφαρμογή της πληροφορικής με πολύ πιο άμεση έννοια.

Ο ρόλος των συστημάτων πληροφορικής σε όλες σχεδόν τις πτυχές της καθημερινότητας έχει ήδη γίνει πραγματικότητα. Οι περισσότερες σύγχρονες χώρες ενσωματώνουν επίσης αυτόνομα συστήματα και εκτοξεύουν προϊόντα που εκτείνονται από αυτόνομα οχήματα (Tesla Motors, nVidia) και θαλάσσια σκάφη (Rolls Royce Marine) μέχρι την αυτο-προγραμματισμένη τεχνητή νοημοσύνη και μαθήματα μηχανικής μάθησης όπως το AutoML της Google. Επιπλέον, ο παγκόσμιος ιστός έχει γίνει μια πύλη πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και γνώσης. Εκτός από το γεγονός ότι είναι «πιο έξυπνος», ο ιστός παρέχει μια πύλη για άλλες υπηρεσίες και επιχειρήσεις να ευδοκιμήσουν και έχει μειώσει τις αποστάσεις μεταξύ των φορέων και των χρηστών. Αυτό έχει ήδη επηρεάσει τον σύγχρονο εργασιακό χώρο και τα σχέδια συνεργασίας που μπορούν να εφαρμοστούν.

Ο ρόλος της εκπαίδευσης έχει γίνει αναπόσπαστο στοιχείο σε αυτό το στάδιο εξέλιξης. Οι επίδοξοι μηχανικοί και προγραμματιστές θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι οι επιστημονικές αρχές αποτελούν τον πυλώνα της προσεχούς σταδιοδρομίας τους. Ως εκ τούτου, ένας πλούτος των γλωσσών προγραμματισμού και των εργαλείων, όπως δομές δεδομένων, αλγόριθμοι, ανάπτυξη βάσεων δεδομένων, αντικειμενοστραφής προγραμματισμός, λειτουργικός προγραμματισμός είναι ζωτικής σημασίας για τη σταδιοδρομία τους. Επίσης, η Κυβερνασφάλεια, τα λειτουργικά συστήματα Linux και οι βασικές αρχές δικτύωσης θα είναι απαραίτητες για σχεδόν οποιαδήποτε ψηφιακή γραμμή εργασίας. Μπορεί να έχετε μια συσκευή βασισμένη σε Linux αυτή τη στιγμή αν διαθέτετε και Android ή μια συσκευή iPhone. Επιπλέον, οι εφαρμογές ιστού, όπως τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, οι κόμβοι επικοινωνίας, μπορούν να αναπτυχθούν, να αναπτυχθούν και να κυκλοφορήσουν ακόμη και από αποφοίτους πανεπιστημίου, καθώς υπάρχουν τεχνικές προγραμματισμού και πλαίσια που επιτρέπουν αυτό να συμβεί. Η ανάπτυξη εφαρμογών και λογισμικού θα αλλάξει δραστικά: σημειώστε τους όρους Docker και Kubernetes.

Το μοντέλο διδασκαλίας επαγγελματιών-μαθητευομένων αποτελεί επίσης μια σημαντική μαθησιακή πρακτική που γίνεται μια σημαντική μαθησιακή εμπειρία που παρέχει γνώσεις και δεξιότητες στους μεταπτυχιακούς φοιτητές των υπολογιστικών προγραμμάτων, αυξάνοντας τις πιθανότητες επιτυχίας τους. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης στις απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων που απαιτούν ευελιξία στις αναπτυξιακές τους στρατηγικές και τη συνεχή ανάπτυξή τους σε σχέση με μεταβιβάσιμες δεξιότητες. Από την άλλη πλευρά, η πολυπλοκότητα αυξάνεται, καθώς ένα πιο ικανό σύστημα απαιτεί περισσότερα υποσυστήματα και χρησιμοποιεί την αποκαλούμενη Business Intelligence (BI) σε μεγαλύτερο βαθμό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένας πτυχιούχος πτυχίου πληροφορικής θα πρέπει να αποτελείται από ισχυρές βάσεις στην θεωρία της πληροφορικής καθώς και δεξιότητες.

Σήμερα στο New York College ακολουθούμε αυτές τις τάσεις διατηρώντας παράλληλα τις αρχές μας για να προσφέρουμε εξειδικευμένους πτυχιούχους τόσο στα Αγγλικά όσο και στα Αμερικάνικα προγράμματα σπουδών Πληροφορικής που προσφέρονται, οδηγώντας σε υψηλά ποσοστά απασχολησιμότητας και ουσιαστικά εξασφαλίζοντας μια επιτυχημένη καριέρα στη βιομηχανία του μέλλοντος.

By

Dr. Ioannis Pandithas BSc(Eng),MSc(Eng),PhD, AMIEE, AMInsP

Associate Dean. Dept. of Engineering and Informatics, New York College Ed.G.

NEWSLETTER
NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο Newsletter για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα & τις εκδηλώσεις μας!

Unsubscribe