REQUEST INFO

REQUEST INFO

APPLY NOW

APPLY NOW

INTERESTED IN THIS COURSE?

Request more information about this specific program




*Birth Date





By sending this form you agree that the information you have provided will be stored in our database in order to reply to your request, as well as to inform you about our educational programs.
Κύκλος σεμιναρίων: ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

Κύκλος σεμιναρίων: ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ


Ένα συναρπαστικό ταξίδι δημιουργίας

Ένας κύκλος σεμιναρίων σκηνοθεσίας που θα εστιάσουν στην δημιουργική διαδικασία μεταξύ της σύλληψης μιας ιδέας και στην τελική της μετατροπή σε οπτικοακουστικό έργο. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις πρακτικές μεθόδους που χρειάζεται να γνωρίζει ένας δημιουργός, για να δημιουργεί περιεχόμενο. Θα παρουσιασθούν πρακτικές εφαρμογές από την μελέτη, την προετοιμασία και την παρουσίαση της ταινίας στους δημιουργικούς συντελεστές, μέχρι και την εφαρμογή τους στο γύρισμα και στα τελικά στάδια της παραγωγής. Επίσης θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση με πρακτική εξάσκηση, σε οπτικοακουστικά μηνύματα μικρής διάρκειας, όπως μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου και διαφημιστικά.

Κατά την διάρκεια του σεμιναρίου θα δίδονται στους σπουδαστές, ασκήσεις που θα πρέπει να παρουσιάσουν στην επόμενη συνάντηση, καθώς και να ολοκληρώσουν μια ταινία ενός λεπτού, η οποία θα μπορεί να γυρισθεί με μια οποιαδήποτε κάμερα ακόμη και με απλό κινητό.

Το κάθε σεμινάριο θα είναι 3ωρης διάρκειας, και θα χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος θα γίνεται διάλεξη από τον εισηγητή και τους καλεσμένους του, στο δεύτερο θα γίνεται η παρουσίαση πρακτικών παραδειγμάτων των ασκήσεων των φοιτητών και θα γίνεται συζήτηση στην θεματική του σεμιναρίου.

Οι εισηγήσεις και οι διαλέξεις θα γίνονται από τον Τάσο Μπουλμέτη αλλά θα υπάρξουν και καλεσμένοι επαγγελματίες από διάφορους κλάδους.


Λεπτομέρειες
  • Curriculum

  • Εισηγητής- Συντονιστής

  • Πληροφορίες

Curriculum

Α μέρος: Ας γνωριστούμε μεταξύ μας.

  • Παρουσίαση σεμιναρίου.
  • Διάλεξη: Begin with an Image:
  • Τι περιέχει η πρώτη «εικόνα» ενός κινηματογραφικού έργου.

Εισαγωγή στην ανάλυση σεναρίου και σκηνής.

  • Επισκόπηση του οπτικοακουστικού στυλ ενός δημιουργού.
  • Μέθοδοι και πηγές έρευνας για την εδραίωση του στυλ ενός έργου.
  • Επιλέγοντας δημιουργικούς συνεργάτες.

Αναζητώντας την προσωπική σας υπογραφή.

  • Σύμβολα-Μεταφορές στην εικόνα.
  • Story Boards-Moodboards.
  • Βοηθητικές πηγές για σενάριο.
  • Χρήσιμα software.

Εισαγωγή στον κόσμο της διαφήμισης.

  • Hard and Soft sell διαφήμιση.
  • Το δημιουργικό, η επικοινωνία, η παραγωγή.
  • Τι ακριβώς πουλάει μια διαφήμιση;
  • Η Αριστοτελική δομή στην διαφήμιση.

Δουλεύοντας με ηθοποιούς.

  • Casting και πρόβες.

- Τι ζητάμε από τους ηθοποιούς στην προεργασία του ρόλου.

- Η πρώτη ανάγνωση, η πρώτη πρόβα.

  • Σκηνοθετώντας παιδιά, ηλικιωμένους και ερασιτέχνες.

- Τα μυστικά των x-tras.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ

  • Κινηματογράφηση ενός προΐόντος.
  • Κινηματογράφηση συνεντεύξεων/talking heads/foreground/background.
  • Δημιουργικές κινηματογράφησης με ευρυγώνιο, τηλεφακό και ειδικούς φακούς.

POST PRODUCTION ΕΙΔΙΚΑ ΕΦΦΕ ΚΑΙ CGI

  • Pre-visualization.
  • Διάφανα και αδιάφανα ειδικά εφέ.
  • Προετοιμασία των ειδικών εφέ.
  • Χρήση αρχειακού υλικού.

DOCUDRAMA AND DOCUFICTION Case study: “1968”

  • Αρχεία και Έρευνα.
  • Η μνήμη φέρνει εμπόδια και συγκρούσεις.
  • Αναζητώντας τον συνδετικό κρίκο στην αφήγηση.
  • Μετουσιώνοντας πραγματικά γεγονότα σε ιστορίες.
  • Θεωρητική και πρακτική ανάλυση μιας ταινίας είδους.
  • Το Ψυχολογικό θρίλερ.
  • Πως ο σκηνοθέτης κάνει χρήση διάφορων οπτικών και δραματουργικών τεχνικών για να πει την ιστορία του.
  • Παρουσίαση των τελικών ταινιών και συζήτηση εφ’ όλης της ύλης.

Εισηγητής- Συντονιστής

Ο Τάσος Μπουλμέτης γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη και ήρθε στην Ελλάδα το 1964. Σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Σκηνοθεσία και Παραγωγή Κινηματογράφου και Τηλεόρασης στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Λος Άντζελες (UCLA) με υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση. Εργάστηκε ακαδημαϊκά ως βοηθός καθηγητού στο ίδιο Πανεπιστήμιο και μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα εργάστηκε ως ελεύθερος σκηνοθέτης και παραγωγός σε τηλεοπτικές εκπομπές.

Είναι παραγωγός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης της μεγάλου μήκους ταινίας «ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΟΝΕΙΡΩΝ», η οποία απέσπασε συνολικά 8 βραβεία στην Ελλάδα και το Χρυσό Βραβείο Ταινιών του Φανταστικού Κινηματογράφου στο Φεστιβάλ του Χιούστον. Από το 1988 σκηνοθετεί διαφημιστικές ταινίες για την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ κουζίνα» η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, απέσπασε 8 κρατικά βραβεία και το βραβείου κοινού στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης του 2003 καθώς επίσης και έκανε ρεκόρ εισιτηρίων ξεπερνώντας τα 1.600.000 εισιτήρια στην Ελλάδα ενώ έχει προβληθεί σε 45 χώρες στο εξωτερικό.

Είναι επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Λος Αντζελες, έχει δώσει σεμινάρια και master classes σε διάφορα πανεπιστήμια, και έχει διδάξει μαθήματα εφηρμοσμένης σκηνοθεσίας σε ιδιωτικά κολλέγια στην Ελλάδα. Το 2010 εκλέχτηκε πρώτος πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου και είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Ο “ΝΟΤΙΑΣ”, η τρίτη του ταινία μεγάλου μήκους είναι μια ιστορία ενηλικίωσης την εποχή της μεταπολίτευσης, ενώ το "1968" είναι ένα δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ για τον μυθικό τελικό στο μπάσκετ που έγινε στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο στις 4 Απριλίου του 68 όπου η προσφυγική ΑΕΚ κέρδισε την μυθική Σλαβια Πράγας με 89-82. Ήταν το πρώτο διεθνές τρόπαιο που κατέκτησε ελληνική ομάδα σε συλλογικό επίπεδο.

Πληροφορίες

 

Το πρόγραμμα παρέχεται και με online παρακολούθηση.

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης από το New York College

 

New York College

Λεωφ. Βασ. Αμαλίας 38, Σύνταγμα-10558

Τηλ.: 210-3225961, website: www.nyc.gr

 

Μετά το πέρας του σεμιναρίου οι σπουδαστές θα μπορούν:


  • να μεταφράζουν τις ιδέες τους στην οπτικοακουστική γλώσσα.
  • να αναζητούν και να βρίσκουν μέσα από έρευνα την προσωπική τους σφραγίδα στην ιστορία που θέλουν να πουν.
  • να χρησιμοποιούν δημιουργικά τους διάφορους φακούς για να δημιουργήσουν production value.
  • να αξιοποιούν αφηγηματικά τις νέες τεχνολογίες (drones, gimbals ειδικοί φακοί κ.λ.π.)
  • να αναλύουν μια σκηνή και να δουλεύουν στις πρόβες με τους ηθοποιούς, να δουλεύουν με μη επαγγελματίες ηθοποιούς (παιδιά-ηλικιωμένους και extras.)
  • να ανταπεξέλθουν στα διάφορα απρόοπτα και τις δυσκολίες ενός γυρίσματος έχοντας πάντα εναλλακτικές.
  • να εμβαθύνουν στον κόσμο του post production και την ψηφιακή επεξεργασία εικόνας καθώς και να ενημερωθούν για τα διάφορα λογισμικά που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή οπτικοακουστικού έργου.
  • να μυηθούν στην τέχνη και στην τεχνική των διαφημιστικών ταινιών.
  • να αναλύουν διεξοδικά μια κινηματογραφική ταινία είδους.

NEWSLETTER
NEWSLETTER

Subscribe to our newsletter and stay tuned about our news and events!

Unsubscribe
-->